Walking After You by Foo Fighters


Tonight I'm tangled in my blanket of clouds
今夜、僕は雲の毛布にくるまって
Dreaming aloud
夢で君を呼んでいる
Things just won't do without you, matter of fact
君なしじゃどうにもならない 本当に
Oh oh ooh I'm on your back
ああ、僕は君の後ろにいる
I'm on your back
僕は君の後ろにいる
Oh oh ooh
I'm on your back
君についていく
If you'd accept surrender, I'll give up some more
君が僕の降伏を受け入れてくれたらなら、僕はなんでもする
Weren't you adored
君は愛されてなかったかい?
I cannot be without you, matter of fact
実際の話、君なしじゃ何もできないんだ
Oh oh ooh I'm on your back
ああ、僕は君についていく
If you walk out on me
君が僕のもとを去っても
I'm walking after you
僕は君の後を追い続ける
Another heart is cracked in two
また、心が二つに張り裂ける
I'm on your back
僕は君の後ろにいる
I cannot be without you, matter of fact
君なしじゃ、どうしようもないんだ 本当さ