「あまちゃん」の「見つけて壊そう」元ネタ

あまちゃん」でアキが出演する子ども番組「見つけて壊そう」の元ネタはイギー・ポップ&ザ・ストゥージーズの「サーチ&デストロイ」!
宝島少年だったクドカンらしいオリジナル・パンクへの隠しオマージュ!

I'm a street walking cheetah
俺は街をうろつくチーターさ
With a heart full of napalm
ハートはナパーム満載
I'm a runaway son of the nuclear A-bomb
俺は原子爆弾の家出少年
I am a world's forgotten boy
俺は世界に忘れられたガキ
The one who searches and destroys
敵を探して、破壊するのさ
Honey gotta help me please
頼むから、俺を救っておくれ
Somebody gotta save my soul
誰か俺の魂を救っておくれ
Baby detonates for me
俺を起爆してくれ!
Look out honey, 'cause I'm using technology !
気をつけろよ、俺は最新兵器を使ってる
Ain't got time to make no apology
謝罪してる暇なんてないんだ
Soul radiation in the dead of night
真夜中の魂の放射能
Love in the middle of a fire fight
重火器戦闘中の愛
Honey gotta strike me blind
君に奇襲されたいんだ
Somebody gotta save my soul
誰か俺の魂を救ってくれ
Baby penetrates my mind
俺の心を貫いてくれ
And I'm the world's forgotten boy
俺は世界に忘れられた男
The one who's searchin', searchin' to destroy
索敵殲滅! それだけさ